لیگ برتر والیبال| هراز قهرمان نیم فصل شد/پیروزی ارومیه قعرنشین و شکست هورسان مقابل پیکان

19:30 - 27 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۵۹۷۰۴
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
هفته یازدهم لیگ برتر والیبال با پیروزی هراز آمل و پیکان مقابل رقبا به اتمام رسید.

خبرگزاری میزان - هفته یازدهم لیگ برتر والیبال امروز (یکشنبه 27 آذر) با هفت دیدار در شهرهای آمل، اردکان، گرگان، اصفهان، ارومیه، گنبد و تهران در حالی به اتمام رسید که تیم لبنیات هراز آمل با پیروزی مقابل شهداب یزد موفق شد مقتدرانه و بدون شکست قهرمان نیم فصل شود.

در مهمترین بازی تیم لبنیات هراز آمل میزبان شهداب یزد بود و با شکست سه بر یک حریف رکورد بدون شکست خود را حفظ کرد تا شهدابی‌ها چهارمین ناکامی را تجربه کردند.

شاگردان بهروز عطایی سرمربی لبنیات در ست نخست این مسابقه 25 بر 21 مغلوب شهداب شدند، اما در ست‌های دوم تا چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 21، 25 بر 20 و 25 بر 23 به پیروزی رسیدند. با این نتیجه لبنیات هراز آمل با 11 برد و 31 امتیاز عنوان قهرمانی نیم فصل را دو هفته قبل از پایان مسابقات به دست آورد.

شاگردان پیمان اکبری در تیم پیکان که به تازگی از رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های مردان جهان در برزیل به تهران بازگشته بودند، از تیم هورسان رامسر پذیرایی کردند و در پایان ۳ بر صفر و با اقتدار نماینده هورسان را شکست دادند و به ششمین برد خود دست یافتند تا 21 امتیازی شوند. پیکان بعد از سه هفته ناکامی، به این پیروزی ارزشمند دست یافت و تیم دوم جدول را شکست داد.

در نخستین مسابقه این هفته تیم پاس گرگان در سالن امام خمینی (ره) شهر گرگان میزبان مس رفسنجان رفت و در سه ست متوالی میهمان خود را از پیش رو برداشت.

پاسی‌ها با امتیازهای 25 بر 20، 25 بر 16 و 25 بر 17 حریف خود را شکست دادند تا به هفتمین برد خود دست یابند و 19 امتیازی شوند.

*نتایج کامل دیدارهای هفته یازدهم لیگ برتر والیبال به ترتیب زیر است:

پاس گرگان ۳ – مس رفسنجان صفر

لبنیات هراز آمل ۳ – شهداب یزد ۱

گیتی‌پسند اصفهان ۲ – سایپا تهران ۳

شهرداری ارومیه ۳ – نیان الکترونیک خراسان ۲

شهرداری گنبد ۱ – راه‌یاب ملل مریوان ۳

پیکان تهران ۳ – هورسان رامسر صفر

ایفاسرام اردکان ۲ – فولاد سیرجان ۳

*جدول لیگ برتر والیبال در پایان هفته یازدهم:

انتهای پیام/

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *